Blog

Mannen willen Ancilla Tilia, vrouwen vallen voor Manuel Broekman.

De afleveringen van Expeditie Robinson zorgen voor grote toename in zoekvolumes voor Ancilla Tila en Manuel Broekman, niet geheel toevallig waarschijnlijk de twee meest aantrekkelijke deelnemers. Hoewel ze tot nog toe allebei een t-shirt verkiezen boven zwemkleding, maakt dat de nieuwsgierigheid van het Nederlandse kijkerspubliek er niet minder op. 

Expeditie Robinson is weer van start gegaan. Het populaire programma dat jaarlijks wordt opgenomen op een tropisch eiland, zorgt er steevast voor dat de deelnemende BN’ers in hun badkleding op de buis verschijnen. Sommige BN’ers trekken daarbij wat meer de aandacht van de kijkers dan anderen. Bij de mannen lijkt Manuel Broekman de vrouwenharten het snelst te doen laten kloppen. Sinds zijn deelname aan Robinson schiet het zoekvolume naar zijn naam tijdens elke aflevering omhoog. Waar bij de eerste aflevering veel televisiekijkers ook nog geïnteresseerd waren in Remy Bonjasky (die er in zwembroek natuurlijk ook zeker mag zijn), zocht men bij de tweede aflevering vooral naar Manuel Broekman.

Van de vrouwelijke deelnemers stal tijdens de eerste twee afleveringen Ancilia Tila de show, zo blijkt uit het zoekvolume in Google. Waar het gemiddelde aantal zoekopdrachten vóór aankondiging van de deelnemers van Expeditie Robinson nog redelijk dicht bij elkaar lag, is er inmiddels een duidelijke tweedeling te zien tussen Ancilla en de rest van de deelnemers. De zoekvolumes rondom Ancilla Tilia schieten omhoog zodra zij weer haar opwachting maakte in Expeditie Robinson. Zelfs relatief “groot” nieuws omtrent het vertrek van deelneemster Coosje Smid zorgt niet voor een toename in zoekvolume die ook maar in de buurt komt van Ancilla. Helaas voor de mannelijke kijkers moest Ancilla Tilia in de tweede aflevering na de eerste eilandraad al het strijdtoneel verlaten. Het is de vraag wie nu de favoriet van de mannelijke kijkers wordt.

De cijfers zijn gebaseerd op de zoekvolumes in Nederland in Google.nl gedurende zowel voor, tijdens als na de uitzendingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.